Sidevisninger i alt

fredag den 26. august 2011

Dawn of the dead.

Jeg elsker film! Især Zombie film og har længe ville dele min meninger med folk på nettet :P 
Jeg vil snakke om ja som titlen siger sig selv Dawn of the dead. 
Det er den originale Dawn of the dead som er fra 1978 som jeg vil fokusere på denne gang.
Der er dog en remake fra 2004 men den kan vi tage en anden gang.

Vi Starter med den originale er du til gamle film hvor effekterne ikke er de bedste i verden så er den originale lige nået for dig! selvom effekterne ikke er lige så gode som dem vi ser i dag så fortrækker jeg de gamle effekter da jeg syns de giver filmen det "magic touch"
filmen er hæsblæsende fra start til slut man kommer aldrig til at kede sig.

Filmen handler om selvfølgelig et zombie udbrud og vi følger en gruppe personer der stikker af fra alt kaosset og søger tilflugt i et center hvor de kommer til at blive udsat for diverse prøvelser, de personer som vi følger vil bare gerne holde sig i live og "ride bølgen af" hvilket ikke kommer til at ske som de havde forstillet sig. 







 Hvis filmen lyder som noget for dig kan du se 
 Traileren på dette link: http://www.youtube.com/watch?v=PpuNE1cX03c








Billedet er taget fra google.

 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar